Кампанія #CпоживачВМережі
Міністерство юстиції розпочало кампанію «Споживач в мережі»
Міністерство юстиції України з 19 серпня ц. р. дало старт новій кампанії #CпоживачВМережі, присвяченій захисту прав споживача при купівлі товарів та послуг онлайн.
Пропонуємо дізнатися основні правила придбання товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.
При виборі інтернет-магазину для купівлі товару слід звертати увагу на:
- наповнення сайту;
- якість і деталізацію зображення товарів;
- відгуки покупців (можливість залишити відгук безпосередньо на сайті). Також радимо вивчати відгуки на різних форумах, через Google Search, в соціальних мережах;
- наявність та наповнення сторінок у соцмережах;
- наявність офісу і торгових точок офлайн із зазначенням адреси та контактного телефону;
- посилання на магазин на сайтах фабрик-виробників товарів, чиї товари реалізує магазин.
Перед покупкою треба обов’язково з’ясувати:
- найменування та місцезнаходження продавця;
- основні характеристики продукції (розмір, колір, матеріал виготовлення);
- ціну товару та наявність додаткових платежів;
- порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставки;
- порядок повернення/обміну.
У разі відсутності цієї інформації або небажання продавця надавати її, радимо відмовитися від купівлі товарів у такому магазині.
Якщо ж ви все-таки придбали товар в інтернет-магазині і він виявився неналежної якості, то для того, щоб його повернути/обміняти, потрібно:
- зберегти документ, що підтверджує оплату та отримання товару;
- переконатися, що товар зберігся у первісному вигляді;
- протягом 14 днів з дня купівлі звернутися до продавця з вимогою повернути/обміняти товар;
- повідомити, як можна забрати товар (витрати за пересилання покладаються на продавця або за домовленістю сторін).
Якщо продавець відмовляється прийняти/обміняти товар:
- переконайтеся, що володієте інформацією про суб’єкта господарювання, який здійснив продаж (найменування та місцезнаходження);
- зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.
Судовий збір за позовами про порушення прав споживачів не стягується.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)