Держспецзв’язку дає відповіді на найпоширеніші запитання українців щодо протидії загрозам у кіберпросторі, безпечного користування телефонами, інтернетом та інші
Що таке двофакторна автентифікація, і як вона працює?
Двофакторна автентифікація – один із найдієвіших способів захисту облікових записів: електронної пошти, месенджерів, акаунтів у соцмережах та інших. При вході у свої облікові записи більшість людей використовують лише один спосіб підтвердження особи. Зазвичай це – введення логіна і пароля. Проте це недостатньо надійно, особливо якщо як пароль ви використовуєте просте слово чи комбінацію, які хакерам легко зламати. Двофакторна автентифікація – це використання одразу двох різних способів підтвердження. Вона дає можливість значно підсилити рівень вашого захисту та убезпечити персональні дані від кіберзловмисників. Якщо хтось намагатиметься увійти до вашого акаунту з незнайомого пристрою – наштовхнеться на додаткову перепону, а ви отримаєте сповіщення про таку спробу входу. Додатковим фактором для перевірки може бути підтвердження:
- через код, надісланий у смс;
- через дзвінок на мобільний;
- через лист на e-mail;
- через надсилання сповіщення – така можливість, наприклад, є для акаунтів Google;
- через код, згенерований за допомогою спеціальних мобільних додатків (наприклад, Google Authenticator, Microsoft Authentificator чи інші) тощо.
Як встановити двофакторну автентифікацію:
1. Увійдіть у потрібний акаунт (наприклад, Facebook, Telegram, Google чи інший).
2. Зайдіть у розділ меню Налаштування, а потім Безпека.
3. Оберіть пункт із налаштуваннями двофакторної автентифікації, якщо така функція є (зверніть увагу, може називатися також – двоетапна перевірка).
4. Виконайте всі необхідні дії за запропонованою інструкцією. Використовуйте двофакторну автентифікацію всюди, де це можливо.
Якщо ви бажаєте отримувати рекомендації Держспецзв'язку на електронну пошту, підпишіться https://tinyletter.com/SSSCIP/