#безбар’єрність: Основи цифрової доступності: як розвинути компанію з користю для суспільства і перевагами для бізнесу
Коли йдеться про безбар’єрність, то й досі багатьом спадає на думку фізична доступність. Насправді в Україні на шляху до створення безбар’єрного простору таких напрямів шість. Їх визначає Національна стратегія, розроблена у межах ініціативи першої леді Олени Зеленської, затверджена у квітні 2021 року. Окрім фізичної безбар’єрності є інформаційна, суспільна, освітня, економічна і, не менш важлива за усі інші, цифрова.
Цифрова безбар’єрність — це рівний доступ до інформації, комунікації, публічних та інших послуг онлайн для всіх суспільних груп, включаючи людей з інвалідністю, людей старшого віку тощо.
Максимально просто про цифрову доступність, як і навіщо її запроваджувати в компанії, розповідає новий гайд на Дія.Бізнес у розділі «Бізнес без бар’єрів» .
Довідково. Гайд створений за підсумками вебінару з цифрової доступності, який для спільноти «Бізнес без бар’єрів» провела одна з її учасниць, IT-компанія SoftServe Ukraine.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree