Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди
Паспорт прив'язки тимчасової споруди - комплект документів, у яких визначено місце встановлення тимчасової споруди на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території. Для його отримання потрібно звернутись до суб'єкта надання адміністративної послуги з відповідним пакетом документів.
Як отримати і що для цього потрібно
Фізична або юридична особа, яка має намір встановити тимчасову споруду торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, має оформити паспорт прив’язки тимчасової споруди.
Ким надається:
-
уповноваженим органом містобудування та архітектури через центр надання адміністративних послуг на підставі заяви та пакету документів.
Як подати?
-
у паперовій формі через ЦНАП
Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
-
Заява у довільній формі
-
Схема розміщення тимчасової споруди, з погодженнями від балансоутримувачів інженерних мереж;
-
Ескізи фасадів тимчасової споруди у кольорі М 1:50 (для стаціонарних тимчасових споруд), які виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
-
Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;
Умови і випадки надання
Підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив'язки тимчасової споруди.
Для підготовки паспорта прив'язки тимчасової споруди містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не надаються.
Строк надання:
-
протягом десяти робочих днів з дня надходження відповідної заяви та пакета документів.
Платність (безоплатність) надання:
-
безоплатно.
Підстави для відмови у наданні послуги
-
подання недостовірних відомостей;
-
подання неповного пакета документів.