Іршанська громада
Коростенський район, Житомирська область

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗАКУПІВЛІ (Послуга з поточного ремонту з влаштуванням металевого пандуса до адмінбудівлі Іршанської селищної ради по вул. Гулія, 7 селище Іршанськ Коростенського району Житомирської області)

Дата: 28.10.2025 11:01
Кількість переглядів: 45

Іршанською селищною радою Житомирської області Коростенського району (далі - Замовник) 28.10.2025 року оголошено відкриті торги з особливостями( (UA-2025-10-28-002596-a ) за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Послуга з поточного ремонту з влаштуванням металевого пандуса до адмінбудівлі Іршанської селищної ради по вул. Гулія, 7 селище Іршанськ Коростенського району Житомирської області) з очікуваною вартістю 281 156,00 грн з ПДВ та 234 297,00 грн без ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації, розробленої та перевіреної в установленому законодавством порядку.

Оголошення розміщено в електронній системі закупівель Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-10-28-002596-a

Технічне завдання для предмету закупівлі міститься в Додатку 3 тендерної документації.

  1. Надання послуг здійснюється Учасником за адресою Замовника: 12110, вулиця Гулія, 7 селище Іршанськ, Коростенський район, Житомирська область.
  2. Строк надання послуг: послуги повинні бути надані з дати підписання договору до 26.12.2025 року.
  3. Обсяги надання послуг: 1 послуга
  4. Виконавець надає послуги із використанням (залученням) власних/орендованих засобів, інструментів, техніки та персоналу.
  5. Матеріали, які будуть використовуватися для виконання послуг повинні мати наступні параметри:
  • не токсичні, не відноситися до горючих матеріалів;
  • мати високі зносостійкі властивості;
  • відповідність вимогам безпеки.
  1. Матеріали і комплектуючі, які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-УІІ та з тимчасово окупованих територій.
  2. Договірна ціна – ТВЕРДА.
  3. Договірна ціна розрахована Учасником погоджується Замовником з наступними умовами: як така що відповідає кошторисним призначенням замовника. Локальний кошторис та відомість ресурсів мають бути розраховані Учасником відповідно до фактичного розміру цін на дату складання розрахунків. У разі зміни конкретних найменувань та/або вартості окремих номенклатурних позицій відомості ресурсів в процесі виконання послуг Учасник зобов’язаний письмово повідомляти Замовника про такі зміни (як в бік збільшення, так і зменшення) для вирішення питання щодо внесення змін до Договору.
  4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. При наданні послуг згідно з предметом закупівлі необхідно забезпечити умови дотримання нормативних рівнів впливу можливих шкідливих чинників на довкілля.
  5. До вартості послуг включаються: всі витрати учасника, пов’язані з наданням послуг, в тому числі вартість матеріалів для їх надання, транспортні витрати, загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат, заробітна плата, кошторисний прибуток, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються учасником тощо.
  6. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: 
  • договірну ціну
  • пояснювальну записку;
  • локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
  • підсумкову відомість ресурсів;
  • розрахунок загальновиробничих  витрат.

 

Також Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково повинен надати  інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а саме: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування, заготівельно-складські витрати, та  країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції за наведеною Таблицею:

 

 

 

п/п

 

Найменування матеріального ресурсу

(з характеристиками

 

Одиниця

виміру

 

Кількість

Поточна

ціна за

одиницю,

грн

 

у тому числі:

Країна походження

товару

 

відпускна

ціна, грн

 

вартість транспортування, грн

заготі-

вельно-

складські

витрати,

грн

 

 

всього, грн

всього, грн

всього, грн

всього, грн

1

2

3

4

5/6

7/8

9/10

11/12

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Документація повинна бути розроблена в програмному комплексі АВК  або в іншій аналогічній ліцензійній програмі.
  2. Учасник повинен мати всі діючі дозвільні документи, ліцензії, сертифікати тощо, необхідні для виконання послуг, відповідно до чинного законодавства.
  3. Після закінчення надання Послуг Учасник передає Замовнику акти виконаних робіт форми КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3в та підсумкову відомість ресурсів на фактично надані послуги з урахуванням вимог зазначених у договорі.
  4. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на надання послуг вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
  5. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види послуг або зміну обсягів та складу послуг згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
  6. Роботи проводити суворо дотримуючись вимог будівельних норм та правил, з дотриманням санітарних, протипожежних правил техніки безпеки.
  7. Виконавець повинен неухильно дотримуватись на об’єктах Замовника техніки безпеки та вимог з охорони праці. У випадку порушення техніки безпеки та вимог з охорони праці працівниками Виконавця і якщо дані порушення привели до травми або до тілесних пошкоджень працівників Виконавця або сторонніх осіб, відповідальність покладається на працівників Виконавця і самого Виконавця.
  8. Після закінчення робіт з поточного ремонту об’єкту територію необхідно очистити від будівельного сміття.
  9. Учасник має право попередньо ознайомитися з об’єктом, на якому передбачається надання послуг, з метою отримання повної та достовірної інформації про обсяг, умови та особливості виконання робіт/послуг.
  10. Результат виконаних послуг – повністю готовий до експлуатації об’єкт.
  11. Перелік та об’єм необхідних послуг/робіт наведено нижче :
 

 

 

 

Ч.ч.

 

Найменування робіт і витрат

 

Одиниця

виміру

  Кількість

Примітка

 

 

1

2

3

4

5

 

 

 

ГАНОК З ПАНДУСОМ

 

 

 

 

 

1

Улаштування навісів металевих з профнастилу на

підпорах

м2

25

 

 

 

2

Металевий навіс на підпорах розміром 5,0х5,0м в

комплекті з кріпленням (індивідуального виробництва)

шт

1

 

 

 

3

Установлення поручнів на сходових площадок

м

6

 

 

 

4

Поруччя із нержавіючаї сталі ф40мм L=3,0м, Н-0,8м

шт

2

 

 

 

 

ПАНДУС

 

 

 

 

 

5

Копання ям для встановлення стояків та стовпів

глибиною 0,7 м

 ям

16

 

 

 

6

Улаштування бетонних фундаментів об'ємом до 5 м3

під устаткування

 м3

1,152

 

 

 

7

Монтаж металевого пандуса

т

0,91524

 

 

 

8

Пандус металевий розміром 10,0х1,2м, з площадкою

розміром 1,5х1,2м з поручнями, погрунтований та

пофарбований  (індивідуальго виробництва)

шт

1

 

 

 

9

Укладання самоклейної антиковзаючої тактильної

стрічки

м2

2,1

 

 

 

10

Стрiчка антиковзаюча самоклеюча 50х5мм

м

42

 

 

 

11

Улаштування покриття з плиток полівінілхлоридних

площею покриття до 10 м2

м2

1,408

 

 

 

12

Плитка тактильна самоклеюча 420х420х3мм

м2

1,408

 

 

 

13

Клей для плитки

кг

0,36

 

 

 

14

(Демонтаж) Розбирання покриттів з дрібнорозмірних

фігурних елементів мощення [ФЭМ]

м2

1,08

 

 

 

15

Улаштування покриттів з тактильних плиток

м2

1,08

 

 

 

16

Плитка тактильна бетона жовта конус 300х300х50

м2

1,08

 

 

 

17

Поручень для раковини для інвалідів з додатковою

подвійний опорою, ручка ф32 мм, нержавіюча сталь

шт

1

 

 

 

18

Дюбель

шт

30

 

 

 

19

Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-

самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.

 т

46,812

 

 

 

20

Навантаження сміття вручну

 т

10

 

 

 

21

Перевезення сміття до 10 км (без навантаження)

т

56,812

 

 

 

 

 

               

Звертаємо увагу! Участь у закупівлях проводиться лише через електронну систему Prozorro. Для подання пропозиції потрібно зареєструватися або подати цінову пропозицію через один із авторизованих електронних майданчиків.

Контактна особа: Ольга ВАСИЛЕВСЬКА, +38041454422

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних